Object-oriented ray tracing in C++ / Nicholas Wilt.
(Wiley professional computing.)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Wiley |
出版年 | c1994. |
大きさ | xx, 441 p. : ill. (some col.) ; 24 cm. + |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | コース・リザーブ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
ASRS (自動化書庫) | 007.64/W757o | 04780963 |
|
047130414X |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | System requirements for computer disk: PC-class machine, preferably a 386 or 486; DOS or Windows; Borland C++ 3.1 or other C++ compiler that supports templates; hard disk with at least 45M free space; floppy disk drive; floating point coprocessor. Includes bibliographical references (p. 373-378) and index. The computer disk kept in the Circulation Desk. |
---|---|
著者標目 | Wilt, Nicholas,(1970-) |
件 名 | Computer graphics C++ (Computer program language) Object-oriented programming (Computer science) |
分 類 | NDC:007.64 |
書誌ID | 1000200305 |
ISBN | 047130414X |