このページのリンク

The cult of the amateur : how blogs, MySpace, YouTube, and the rest of today's user-generated media are destroying our economy, our culture, and our values / Andrew Keen

データ種別 図書
出版者 New York : Doubleday
出版年 c2008
本文言語 英語
大きさ xv, 236 p. ; 21 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


GF:BOOK.SHELF 007.3/Ke18c 06815976
9780385520812

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 215-221) and index
著者標目 *Keen, Andrew
件 名 LCSH:Blogs--Social aspects
LCSH:Online social networks
LCSH:MySpace.com
LCSH:YouTube (Electronic resource)
LCSH:Internet--Social aspects
LCSH:Internet--Economic aspects
LCSH:Information society
LCSH:Self-publishing
分 類 LCC:HM851
DC22:303.48/33
書誌ID 4000015741
ISBN 9780385520812
NCID BA87553272 WCLINK

 類似資料