Input for instructed L2 learners : the relevance of relevance / Anna Niżegorodcew
(Second language acquisition ; 22)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Clevedon : Buffalo : Toronto : Multilingual Matters |
出版年 | c2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 182 p. ; 22 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | コース・リザーブ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
GF:BOOK.SHELF | 807/N89i | 06806352 |
|
9781853599385 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 169-177) and index |
---|---|
著者標目 | *Niżegorodcew, Anna |
件 名 | LCSH:Language and languages--Study and teaching LCSH:Second language acquisition LCSH:Discourse analysis LCSH:Language and education |
分 類 | LCC:P53 DC22:418.0071 |
書誌ID | 4000012906 |
ISBN | 9781853599385 |
NCID |
BA81248607 ![]() |
電子体 | Input for Instructed L2 Learners: The Relevance of Relevance the Relevance of Relevance |