Contemporary Euromarketing : entry and operational decision making / Jorma Larimo, editor
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Binghamton, N.Y. : International Business Press, An Imprint of The Haworth Press |
出版年 | 2007 |
大きさ | xx, 180 p. : ill. ; 27 cm |
目次/あらすじ
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巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | コース・リザーブ |
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2F:BOOK.SHELF | 335.3/L321c | 06834223 |
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9780789035400 |
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一般注記 | "Contemporary Euromarketing: Entry and Operational Decision Making has been co-published simultaneously as Journal of Euromarketing, Volume 16, Numbers 1/2 2006." Includes bibliographical references and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0620/2006028752.html Information=Table of contents only |
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著者標目 | Larimo, Jorma |
件 名 | LCSH:International business enterprises--Europe LCSH:Europe--Commerce LCSH:Marketing--Europe |
分 類 | LCC:HD62.4 DC22:658/.049 |
書誌ID | 4000021763 |
ISBN | 9780789035400 |
NCID | GB28048876 |