このページのリンク

Educational values and cognitive instruction : implications for reform / edited by Lorna Idol, Beau Fly Jones.

データ種別 図書
出版者 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates
出版年 1991.
本文言語 英語
大きさ ix, 470 p. : ill. ; 24 cm.
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


2F:BOOK.SHELF 371.4/J724e 03980464
0805803645

書誌詳細を非表示

一般注記 "North Central Regional Educational Laboratory."
Includes bibliographical references and index.
Companion volume to Dimensions of thinking and cognitive instruction.
著者標目 Idol, Lorna.
North Central Regional Educational Laboratory (U.S.)
Jones, Beau Fly.
統一書名標目 Dimensions of thinking and cognitive instruction.
件 名 Thought and thinking--Study and teaching.
Teaching
Critical thinking
分 類 NDC:371.4
書誌ID 1000163989
ISBN 0805803645
NCID BA11606906 WCLINK

 類似資料