このページのリンク

Sociocultural theory and the pedagogical imperative in L2 education : Vygotskian praxis and the research/practice divide / James P. Lantolf, Matthew E. Poehner
(ESL and applied linguistics professional series)

データ種別 図書
出版者 New York : Routledge
出版年 2014
本文言語 英語
大きさ xv, 252 p. ; 24 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

: hbk GF:BOOK.SHELF 807/L28 08002452
9780415894173

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. [225]-242) and index
著者標目 *Lantolf, James P.
Poehner, Matthew E.
件 名 LCSH:Second language acquisition--Social aspects
LCSH:Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934
分 類 LCC:P118.2
DC23:418.0071
書誌ID 4100036478
ISBN 9780415894173
NCID BB15121305 WCLINK

 類似資料