このページのリンク

Learning to read and write : a cross-linguistic perspective / edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano.
(Cambridge studies in cognitive perceptual development)

データ種別 図書
出版者 Cambridge, U.K. : Cambridge University Press
出版者 New York, NY, USA
出版年 1999.
大きさ ix, 252 p. : ill. ; 24 cm.
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


2F:BOOK.SHELF 371.458/H335kz 05452976
0521621844

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index.
著者標目 Harris, Margaret,(1951-)
Hatano, Giyoo,(1935-)
件 名 Language acquisition.
Literacy.
Language awareness in children.
分 類 NDC:371.458
書誌ID 1000236959
ISBN 0521621844
NCID BA41323274 WCLINK
URL1 http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/0521621844/
コメント Amazon.com

 類似資料