The economics of advertising / edited by Kyle Bagwell.
(International library of critical writings in economics ; 136)
(Elgar reference collection)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cheltenham, UK : Edward Elgar Pub. |
出版者 | Northampton, MA |
出版年 | c2001. |
大きさ | xxvi, 669 p. : ill. ; 25 cm. |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | コース・リザーブ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
ASRS (自動化書庫) | 674.9/B145e | 05764167 |
|
1840643846 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index. |
---|---|
著者標目 | Bagwell, Kyle. |
件 名 | Advertising. Advertising--Economic aspects. |
分 類 | NDC:674.9 |
書誌ID | 1000262907 |
ISBN | 1840643846 |
NCID |
BA54330851 ![]() |
URL1 | http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/1840643846/ |
コメント | Amazon.com |