このページのリンク

Marketing identities through language : English and global imagery in French advertising / Elizabeth Martin.

データ種別 図書
出版者 Basingstoke, Hampshire [England] : Palgrave Macmillan
出版者 New York
出版年 2006.
大きさ xv, 286 p. : ill. ; 23 cm.
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


2F: 一般書架 674.9/Ma532m 06404544
1403949840

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 267-279) and index.
著者標目 Martin, Elizabeth.
件 名 Advertising--France.
Advertising--Language.
Multilingualism.
Multiculturalism.
Intercultural communication.
Globalization.
English language--Social aspects--France.
分 類 NDC:674.9
書誌ID 1000290105
ISBN 1403949840
URL1 http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/1403949840/
コメント Amazon.com

 類似資料