このページのリンク

How children learn to buy : the development of consumer information-processing skills / Scott Ward, Daniel B. Wackman, Ellen Wartella.
(People and communication. ; v. 1)

データ種別 図書
出版者 Beverly Hills, Calif. : Sage Publications
出版年 c1977.
本文言語 英語
大きさ 271 p. ; 22 cm.
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


ASRS (自動化書庫) 371.45/W383h 02079761
080390424X


ASRS (自動化書庫) 371.45/W383h/C.2 03916659
0803907443

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes indexes.
Bibliography: p. 193-197.
著者標目 Ward, Scott,(1942-)
Wackman, Daniel B.
Wartella, Ellen.
件 名 Young consumers
Television advertising and children
Television advertising
Television and children
分 類 NDC:371.45
書誌ID 1000007905
ISBN 0803907443

 類似資料