このページのリンク

Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells.
(Learning in doing)

データ種別 図書
出版者 New York : Cambridge University Press
出版年 1999.
大きさ xx, 370 p. : ill. ; 25 cm.
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示


2F:BOOK.SHELF 371.4/W574d 05432686
0521631335

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 339-354) and indexes.
著者標目 Wells, C. Gordon.
件 名 Vygotskii, L. S.--(Lev Semenovich)--1896-1934.
Learning, Psychology of.
Language and education.
Educational sociology.
Inquiry (Theory of knowledge)
分 類 NDC:371.4
書誌ID 1000237362
ISBN 0521631335
NCID BA43333155 WCLINK
URL1 http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/0521637252/
コメント Amazon.com
電子体 Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education

 類似資料