Modern women and Parisian consumer culture in impressionist painting / Ruth E. Iskin
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Cambridge University Press |
出版年 | 2007 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 283 p. : ill. ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | コース・リザーブ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
2F:BOOK.SHELF | 723.015/Is84m | 07294965 |
|
9780521840804 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 259-267) and index |
---|---|
著者標目 | *Iskin, Ruth |
件 名 | LCSH:Women in art LCSH:Consumption (Economics) in art LCSH:Fashion in art LCSH:Advertising in art LCSH:Impressionism (Art)--France--Paris LCSH:Painting, French--France--Paris--19th century |
分 類 | LCC:ND1460.W65 DC22:759.4/36109034 |
書誌ID | 4000064173 |
ISBN | 9780521840804 |
NCID |
BA80399913 ![]() |