Teaching for critical thinking : tools and techniques to help students question their assumptions / Stephen D. Brookfield
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass |
出版年 | c2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 280 p. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
巻 次 | 配架場所 | 自動書庫 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 予約 | コース・リザーブ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: hardback | 2F:BOOK.SHELF | 141.5/B76 | 07635179 |
|
9780470889343 |
|
|
書誌詳細を非表示
別書名 | 異なりアクセスタイトル:The Jossey-Bass higher and adult education series |
---|---|
一般注記 | "The Jossey-Bass higher and adult education series"--CIP data on t.p. verso Includes bibliographical references (p. 261-268) and index |
著者標目 | *Brookfield, Stephen |
件 名 | LCSH:Critical thinking LCSH:Critical thinking--Study and teaching LCSH:Psychology, Applied |
分 類 | LCC:BF441 DC23:153.4/2 |
書誌ID | 4100086777 |
ISBN | 9780470889343 |
NCID |
BB10994148 ![]() |