このページのリンク

How humans learn : the science and stories behind effective college teaching / Joshua R. Eyler
(Teaching and learning in higher education / James M. Lang, series editor)

データ種別 図書
出版者 Morgantown : West Virginia University Press
出版年 2018
本文言語 英語
大きさ xii, 281 p. ; 21 cm
目次/あらすじ

所蔵情報を非表示

: pbk 2F:BOOK.SHELF 377.15/E94 08049395
9781946684646

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 245-269) and index
著者標目 *Eyler, Joshua
件 名 LCSH:College teaching--Methodology
LCSH:College teaching--Psychological aspects
LCSH:Learning, Psychology of
LCSH:Cognitive learning
LCSH:Cognitive neuroscience
LCSH:Brain research
分 類 LCC:LB2331
DC23:378.1/25
書誌ID 4100099427
ISBN 9781946684646
NCID BB30953008 WCLINK

 類似資料