ようこそ  ゲスト さん

国際基督教大学OPAC

ヘルプ
入力補助
English
OPAC
資料案内
    • 新着図書
    • 雑誌最新巻号
    • 雑誌タイトル検索
    • AV資料リスト
    • 新着書評
MyLibrary
    • 貸出・予約・延滞状況の確認
    • 本の取寄せ・コピーの取寄せ申込み
    • 本の取寄せ・コピーの取寄せ申込み状況照会(2008年4月以降分)
    • 本の購入申込み
    • 本の購入申込み状況照会
    • 本の購入申込み(堀内彩子メモリアル図書資金:学生用)
    • 学生希望図書リクエスト状況照会
    • パスワード変更
  • 図書館 HP
  • 授業指定図書
  • ICU Discovery
  • データベース一覧
  • ICUリポジトリ
  • ICU図書館
  • CiNii Books

蔵書検索

ICU図書館の所蔵資料を検索します。

CiNii Books

他大学図書館の所蔵資料を検索します。

検索をやりなおす
  • 簡易検索
  • 詳細検索
  • 分類検索

検索条件

  •  

資料区分

検索対象

検索オプション

資料区分:
全ての項目:
タイトル:
タイトル(完全形):
著者名:
著者名典拠ID:
出版者:
ISBN:
ISSN:
NCID:
件名:
分類:
注記:
出版年: –
言語:
並び順:
一覧表示件数:
  • 日本十進分類

分類

検索条件

キーワード:

» 絞込条件

検索結果

本学の蔵書を検索した結果です。電子媒体は詳細画面から外部へリンクする事が可能です。

検索キーワード:(件名: #Learning.)

該当件数:33件

  • 件
  • メール送信
  • ファイル出力
  • RefWorks出力
  • EndNote Basic出力
  • Mendeley出力
  • 選択した資料の詳細表示
全選択
  • 1.

    Principles of instructional design / Robert M. Gagné, Leslie J. Briggs, Walter W. Wager.

    4th ed.. - Belmont, CA : Wadsworth/Thomson Learning , c1992.

     図書 [BA20877085]



  • 2.

    Learning and knowledge / edited by Robert McCormick and Carrie Paechter.

    London : Paul Chapman in association with the Open University , 1999.

     図書



  • 3.

    Managing learning styles in the classroom / Gabriel H. Díaz Maggioli.

    Alexandria, VA : Teachers of English to Speakers of Other Languages , c1995.. - (TESOL's voices of experience series)

     AV資料



  • 4.

    Changing college classrooms : new teaching and learning strategies for an increasingly complex world / Diane F. Halpern and associates foreword by Lee R. Kerschner and Jacquelyn Ann K. Kegley.

    1st ed.. - San Francisco : Jossey-Bass , c1994.. - (Jossey-Bass higher and adult education series)

     図書 [BA23609606]



  • 5.

    Learning with technology : a constructivist perspective / David H. Jonassen, Kyle L. Peck, Brent G. Wilson.

    Upper Saddle River, N.J. : Merrill , c1999.

     図書 [BA48756258]



  • 6.

    Everyone a teacher / edited by Mark Schwehn.

    Notre Dame : University of Notre Dame Press , c2000.. - (Ethics of everyday life)

     図書 [BA47261023]



  • 7.

    The power of mindful learning / Ellen J. Langer.

    Reading, Mass. : Addison-Wesley , c1997.

     図書 [BA3140151X]



  • 8.

    Dyslexia : a parents' and teachers' guide / Trevor Payne and Elizabeth Turner.

    Clevedon, England : Multilingual Matters , c1999.. - Philadelphia. - (Parents' and teachers' guides ; ; 3). - (Parents' and teachers' guides ;)

     図書



  • 9.

    Lifelong learning : the politics of the new learning environment / Geoffrey Elliott.

    London : Jessica Kingsley Publishers , 1999.. - Philadelphia. - (Higher education policy series ; 44)

     図書 [BA41188190]



  • 10.

    Modelling learning in economics / Thomas Brenner.

    Cheltenham, UK : E. Elgar Pub. , c1999.. - Northampton, MA, USA

     図書 [BA42753009]



  • 11.

    Teaching & learning through multiple intelligences / Linda Campbell, Bruce Campbell, Dee Dickinson.

    2nd ed.. - Boston, Mass. : Allyn and Bacon , c1999.

     図書



  • 12.

    Teaching for quality learning at university : what the student does / John Biggs.

    Buckingham : Society for Research into Higher Education , c1999.. - Philadelphia : Open University Press

     図書 [BA42216393]



  • 13.

    Learning : rule extraction and representation / editors, Angela D. Friederici, Randolf Menzel.

    Berlin : Walter de Gruyter , 1999.. - New York

     図書 [BA42994628]



  • 14.

    Contemporary issues in teaching and learning / edited by Peter Woods at the Open University.

    London : Routledge in association with the Open University , 1996.. - New York. - (Exploring educational issues)

     図書 [BA27429140]



  • 15.

    All work and no play-- : how educational reforms are harming our preschoolers / edited by Sharna Olfman.

    Westport, CT : Praeger , 2003.. - (Childhood in America)

     図書 [BA71305067]



  • 16.

    An introduction to critical discourse analysis in education / edited by Rebecca Rogers.

    Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates , 2004.

     図書



  • 17.

    Taxonomy for the technology domain / Lawrence A. Tomei.

    Hershey PA : Information Science Pub. , 2005.

     図書



  • 18.

    Learning to solve problems with technology : a constructivist perspective / David H. Jonassen ... [et al.].

    2nd ed.. - Upper Saddle River, N.J. : Merrill , c2003.

     図書



  • 19.

    Differentiation through learning styles and memory / Marilee Sprenger.

    Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press , c2003.

     図書 [BA65847393]



  • 20.

    Educational controversies : towards a discourse of reconciliation / Pamela LePage and Hugh Sockett.

    London : RoutledgeFalmer , 2002.. - New York. - (RoutledgeFalmer research)

     図書 [BA56482453]



  • 21.

    Ajia ni okeru ky?oiku gakush?u ni taisuru taido no shakaiteki bunkateki eiky?o.

    Tokyo : Tekunoforamu , [2002?].. - (Selected scientific & technical report)

     図書



  • 22.

    Teaching multiliteracies across the curriculum : changing contexts of text and image in classroom practice / Len Unsworth.

    Berkshire [England] : Open University , c2001.. - Phildelphia

     図書



  • 23.

    Meaningful learning with technology / by Dave Jonassen ... [et al.].

    3rd ed.. - Upper Saddle River, NJ : Pearson Education , c2008.

     図書



  • 24.

    The learning brain : lessons for education / Sarah-Jayne Blakemore and Uta Frith.

    Malden, MA, USA : Blackwell , 2005.

     図書



  • 25.

    The right to learn : a blueprint for creating schools that work / Linda Darling-Hammond.

    1st ed.. - San Francisco : Jossey-Bass , c1997.. - (Jossey-Bass education series)

     図書



  • 26.

    A mind at a time / Mel Levine.

    New York : Simon & Schuster , c2002.

     図書 [BA65443237]



  • 27.

    Learning process in psychoanalytic supervision : complexities and challenges a case illustration / Paul A. Dewald with a contribution by Mary M. Dick.

    Madison, Conn. : International Universities Press , c1987.

     図書 [BA04300214]



  • 28.

    Neural substrates of memory, affective functions, and conscious experiences / C. Loeb, G.F. Poggio.

    Berlin : Springer , c2002.. - New York. - (Advances in anatomy, embryology, and cell biology, ; v. 166)

     図書 [BA58644771]



  • 29.

    Talking texts : how speech and writing interact in school learning / edited by Rosalind Horowitz.

    Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates, Pub. , 2007.

     図書



  • 30.

    The expression of attitude / J. Richard Eiser.

    New York : Springer-Verlag , c1987.. - Tokyo. - (Recent research in psychology.)

     図書



  • 31.

    Steven's handbook of experimental psychology.

    2nd ed.. - New York : Wiley , c1988.

     図書



  • 32.

    Age, learning ability, and intelligence / edited by Richard L. Sprott.

    New York : Van Nostrand Reinhold , c1980.

     図書 [BA12063114]



  • 33.

    Cognitive strategy research : educational applications / edited by Michael Pressley and Joel R. Levin.

    New York : Springer-Verlag , c1983.. - Tokyo. - (Springer series in cognitive development.)

     図書 [BA07141649]



  • メール送信
  • ファイル出力
  • RefWorks出力
  • EndNote Basic出力
  • Mendeley出力
  • 選択した資料の詳細表示
全選択
CLOSE

絞込項目

CLOSE

資料案内

  • 新着図書
  • 雑誌最新巻号
  • 雑誌タイトル検索
  • AV資料リスト
  • 新着書評

MyLibrary

  • 貸出・予約・延滞状況の確認
  • 本の取寄せ・コピーの取寄せ申込み
  • 本の取寄せ・コピーの取寄せ申込み状況照会(2008年4月以降分)
  • 本の購入申込み
  • 本の購入申込み状況照会
  • 本の購入申込み(堀内彩子メモリアル図書資金:学生用)
  • 学生希望図書リクエスト状況照会
  • パスワード変更

関連

  • 図書館HP
  • ICU Discovery
  • データベース一覧

©2013 国際基督教大学